Vi kan ikke både passe vores egne haver, bestyrelsesarbejdet OG have pænt tøj på...
Vi kan ikke både passe vores egne haver, bestyrelsesarbejdet OG have pænt tøj på...
Ingen af os er årsunger længere, og selv om vi er illustreret iført slidt gammelt havetøj, er vi sammensat af en bred faglighed der gør, at vi er i stand til at løfte den opgave Generalforsamlingen har valgt os til at varetage.
Bestyrelsen er i det daglige foreningens interne myndighed, og det er både til tider udfordrende, møg hamrende træls men for det meste er det ikke så tosset.
Bestyrelser har alle dage haft måsen i verbal klaskehøjde, vores ingen undtagelse, men det er pudsigt nok dem der ikke kan finde ud af at regler og vedtægter gælder for alle, der brokker sig mest.
Det er vi såmænd robuste nok til at kunne håndtere, og når flertallet er tilfredse med det vi får lavet, tjah så skinner solen jo på os alligevel.